امام حسین درروایات

1.امیرالمؤمنین علی علیه السلام

حضرت علی علیه السلام نگاهی به فرزندخودکردوفرمود:ای(کسی که نام ویادتو)موجب جاری شدن اشک(در دیدۀ)هرمؤمن است.

حسین علیه السلام گفت:پدرمنظورشمامن هستم؟

حضرت درپاسخ فرمود:آری فرزندم.

(بحارالانوار،ج44،ص280وفضل زیارة الحسین(ع)،ص38.)


2.حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام

آن گاه حسین علیه السلام(هنگام بادری)به شش ماهگی رسید،درشب تاریک به چراغ نیازنداشتم وهنگام عبادت خداوخلوت باحق،صدای تسبیح وتقدیس(وی را)می شنیدم.(بحارالانوار،ج 43،ص 273 ؛عوالم،ج17،ص11وخصائص الحسینیه،ص31.)


3.امام حسن مجتبی علیه السلام

آن چه موجب شهادت من می شود،سمّی است که به کامم ریزند،امّاای اباعبدالله هیچ روزی(مصیبتی)مانندروز(مصیبت)تونخواهدبود.

(أمالی صدوق،ص116؛بحارالأنوار،ج 45،ص218؛اهف،ص25.)

 

      

 



نظرات شما عزیزان:

آفتاب نیمه شعبان
ساعت5:59---2 مهر 1391
سلام دوست عزیز من همه وبلاگای مذهبی رو دوست دارم و بهشون سر میزنم براتون آرزوی موفقیت دارم وبا افتخار شمارو لینک میکنم.. التماس دعا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, | 20:57 | نویسنده : عشق ثارالله |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.